2013年11月29日 星期五

Micky Christmas ‧ 海港城


海港城和尖東是童年時必看的聖誕燈飾景點,一家人食過晚飯後就乘巴士
到尖東,之後從尖東開始一路行一路看燈飾。當年的聖誕燈飾如何,其實
印像已很模糊,也很零碎了,而唯一記得很清楚的,就是巴士到達尖東後,
各人等待落巴士的一刻!記得這一刻,是因為興奮,是因為期待,
是因為童年無憂,所以這小小期待的感覺才如此深刻,銘記至今!



今年海港城再以迪士尼卡通人物做聖誕燈飾主題,配以華麗的宮廷佈景,
是一個夢幻的迪士尼式聖誕!

















54 則留言:

  1. 好想知HK Disneyland入邊有冇呢度咁靚呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Disneyland 有巡遊,再加上有小鎮大街做背景,係會靚啲!

      刪除
  2. 媽媽,我好鍾意第一張呀,果盞燈,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的童年也一樣..那時我仍在深水埗,之後在大角咀住...也是一食飽飯...........

      刪除
    2. 去尖沙咀睇燈飾係好多人聖誕必去既地方,係每一個年代既人都有既童年回憶!

      刪除
    3. 第一張有聖誕氣氛和寧靜既感覺!

      刪除
    4. 仲要買埋個頭飾, 更加有氣氛~~`

      刪除
    5. 咁駛唔駛買個會閃的頭飾添呀呀呀???????????

      刪除
    6. 唔駛啦!番工對咗成日電腦,對眼曉發青光啦,如果O埋T,仲識閃㖭!

      刪除
    7. 又嚟?....俾條生路行下好喎!

      刪除
    8. 俾條0.1%既生路過佢啦....哈哈哈~

      刪除
    9. 明知我肥仔....0.1%生路點過呀!?

      刪除
  3. 我好鍾意倒數第六張~~~好多個米奇頭掛飾~~~~~~哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意!歡迎把相片留底!

      刪除
    2. 果個米奇掛飾真係全場都係!!

      刪除
    3. 咁我就唔客氣啦~~~多謝~~
      我本身唔太鍾意米奇, 不過就好鍾意米奇剪影......哈哈哈

      刪除
    4. 咁你今年去唔去TST影燈飾? 大廈果D

      刪除
    5. 我有去影,我再去多影幾張就可以post啦!

      刪除
    6. 當然有啦!影咗啦!好多人呀!好快post!

      刪除
    7. 我出咗熊先,之後就係郎豪啦!

      刪除
  4. EEEE,,你後面乾淨好多,,,之前都有人地D文...唔好G十啦,,好亂呀,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 尉藍.你想唔亂,,甘你留言時刪左果G十先囉,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    2. 亂到我都無心機睇blog鳥鳥鳥.................

      刪除
    3. 哈,用耐咗,識控制啦!開始可以善用G+!
      枝仔,妳响電話bookmark哂啲blog,睇邊個開邊個,就唔怕亂啦!
      妳哋有冇响電話裝google+呀?

      刪除
    4. bookmark真係好緊要架.....mark左就方便好多~~~~

      刪除
    5. bookmark 左, 但原來每次留言也要log-in.....而家最方便是走入蜓子處, 由她那"眾裏尋他" 處click 去你們的卜......哈哈, 謝謝蜓子....
      枝仔, 其實我也無心機睇blog, 感覺 google blog 很煩....

      刪除
    6. 哈哈...........
      我部電話好聰明..............
      自己幫我加咗 google +...............
      but....................
      我部電話又好蠢................
      唔識得比我留言囉囉囉.................

      刪除
    7. 吾俾你留言,可能你未log in.
      我也試過,明明是自己版面,明明是顯見自己名字,但不能留言,其後再log in,又能留言!

      刪除
    8. 咁奇怪?....我log-in一次就好耐都唔洗再log-in架啦!
      留言當然都冇問題!
      用google+ app就可以幾時upload相去google+做分享!
      我都整咗"眾裏傻瓜"啦,方便大家link去其他blog!
      google的確係麻煩在....冇blog to blog既link....下下都入咗google+先..!

      刪除
    9. 有時都覺佢有少少煩..,,,,,,,,
      有自己既名字, 係唔係因為未close個版面, 但你巳經0係第二度log out左先咁???

      刪除
  5. 舊地重遊,景物依然,熱鬧繁榮,
    回憶舊日心情...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有到尖東回憶舊日,grandma妳有想去回憶舊日心情的地方嗎?

      刪除
    2. 五支旗竿是我青少年時最愛與朋友聚集的地方,
      曾經每週都去海運大廈逛...
      天星小輪更載滿了回憶...

      刪除
    3. 五支旗竿還在,天星小輪還在,海運大廈還在,可以給Grandma妳慢慢回味!

      刪除
  6. 早晨,Vincent Candy,
    聖誕的氣氛越來越濃...

    回覆刪除
    回覆
    1. Grandma 要多出去走走,過一個快樂聖誕!

      刪除
  7. 午安,Vincent Candy!
    還好你們家有連結,方便客人探訪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 能方便到大家就好了,Grandma習慣了Spotblog未呀?

      刪除
  8. 商場的聖誕佈置滿是促銷味道,是商業化的聖誕氣氛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!現在的大節日都和商業掛鉤了!

      刪除
  9. 今年都未去海運看聖誕佈置,看完你個blog一定要去看下了

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,你去咗睇聖誔佈置未?
      好熱鬧,好多人!

      刪除
  10. 回覆
    1. 冇錯,現在好少真的只為睇燈飾而出街了!

      刪除