2013年12月12日 星期四

Christmas @ 朗豪坊


今年聖誕節,朗豪坊以 Hello Kitty & friends + 俄羅斯背景做佈置主題,
Hello Kitty 俄羅斯聖誕城就在4樓通天廣場,通天廣場樓底很高,稍暗,
再加上掛滿了星星,聖誕城就像星空下一座發光的城堡!

金黃色的羅斯 Hello Kitty,在聖誕城大門外,漫天星空下等你!



















朗豪坊 x Hello Kitty「俄羅斯聖誕城」裝飾 2013
地點:旺角朗豪坊4樓通天廣場
日期:2013年11月22日 ‑ 2014年1月1日
時間:上午11時至晚上11時

38 則留言:

  1. KT有角既????? 紫色果隻係......認唔出....
    嘩....我愛既twin stars~~~~跳緊天鵝湖~~~
    最後果2張好靚~個角度好正~~~好浪漫呀~~~
    好多謝你呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!我都識唔哂哋!妳認到就話我知啦!有鍾意既相就攞去啦!

      刪除
    2. 好呀~~
      你去影果晚, 係唔係人太太多.....好難影靚相呢...

      刪除
    3. 係真係好多好多人,影果相twir stars 等咗我成十分鐘!!!!!

      刪除
    4. 如果人同景影就要排影,我只係影景唔先排,只係企埋一邊等影既機會!!太多人,想影到張冇人既...好難!

      刪除
    5. 要等呀.....真係....好挑戰耐性....
      間唔中出現一兩個人頭, 手呀...真係頭都痕...

      刪除
    6. 就係囉!=.=
      所以等咗好耐!

      刪除
  2. EEEEEEEEEEEEEEEEEE...好多時我都係最鍾意你第一張.......紫色,,我最喜愛的顏色,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 能成為post裡面的第一張和最尾果張,都係選過,我喜歡既相!

      刪除
    2. 哈!我見妳選圖改圖都落咗好多功夫!

      刪除
    3. 小兒科啦.....................唔使幾多功夫架,,,,,,,,

      刪除
  3. 回覆
    1. Andrew你好,每年聖誕,商場都諗盡方法吸引人流,所以都會好落力咁攪靚佢!

      刪除
  4. 回覆
    1. 大概.....下年,再下年,下下年都會如此,因為已經定咗型!!

      刪除
  5. 朗豪坊落成有一段時間啦,
    Ma Grand大鄉里...最近才有機會到該處吃晚餐...
    聖誕裝飾被你拍得美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Ma Grand,
      哈,因為我住得近,所以才時常經過朗豪坊!Ma Grand有沒有和家人朋友去看燈飾呢?

      刪除
  6. 好聖誕呀!大哥!我相信一定人頭湧湧了......不過,在聖誕節日,我好享受那股人多的熱鬧的.......。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!翔兄,的確大時大節熱鬧下也不錯,但有時靜靜的過也了不壞!

      刪除
  7. 我今日路經這兒。。。
    不過佢無大口仔。。。
    所以我無上去睇。。。
    而且影相又唔夠你靚。。。
    所以。。。
    走人。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 影相係好隨心架, 用黎記錄果一刻既心情...唔靚唔緊要呢~~~

      刪除
    2. 係囉!最緊要相裏面有枝仔姐!

      刪除
    3. 正正就係因為我尋晚的心情極其差差差..................

      刪除
    4. 枝仔,我派阿靜安慰妳,但佢慣用吹漲.....咳咳.....激漲法!枝仔妳只要唔俾佢激死,佢就安慰到妳架啦!
      阿靜到妳出手啦!

      刪除
    5. 又多一個錯字了了了....
      我最愛潑人冷水....係億年頂心杉....
      枝仔....你一定可以俾我激到"生蝦咁跳"~~~

      刪除
    6. 亞靜你都唔好咁執著呢..........
      而家啲人幾乎唔識字架啦............
      算把啦.............
      我經過2個仔20年嚟咁激法都未死得...........
      你呢啲??????
      碎料啦啦啦..............

      刪除
    7. 係囉係囉,,,,,,,,,,我叫爸爸影架,,,,,,,,,,

      刪除
    8. 我好難改呢........
      佢地比我更勁??? 厲害...

      刪除
  8. 咦。。。
    用手機都留倒言喎。。。
    好嘢。。。
    咁我唔駛玩失蹤鳥鳥鳥。。。
    開心。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以上水面了了了了....

      刪除
    2. I am backkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      刪除
    3. Welcome backkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 22222222222222~

      刪除
    4. EEEEEEEE,,爸爸一直浸左係水既咩??唔見有水既,,,,,,,,,,

      刪除
    5. 啲水比我飲晒啦!
      唔係點返得出嚟喎。。。

      刪除