2012年9月7日 星期五

暫停啟示

:「唉....天下無不散之水..各位親愛嘅Blog友們...My backyard 要暫停啦!」

:「...............多謝大家咁耐以嚟嘅支持!..大家唔洗特登留言道別啦!.....」
:「...............之但係如果你想留言,以表掛念都可以!......................」
:「等我五日後响台灣番嚟,一定一一回覆大家!My backyard 繼續運作。」
:「我好似聽到有Blog友話呢條友更新得好鬼慢架, 行開五日同平時冇分別架!”
:「....................................................................!」
:「..講番台灣,今次會去台北+台中,响台中會住一間叫蛙堡嘅民宿,各位女Blog友應該會鍾意!」
:「..如果天氣好,又夠時間,好想响蛙堡影多D相。」
:「..各位男Blog友,唔知我可唔可以影台灣嘅辣妹..........」
:「.........又..............................................!」
:「.....哈...我都話我D國語差....我係咪講咗辣妹,其實我想講辣梅子雞呀,我好鍾意影食物架!」
:「.....各位Blog友,五日台灣自由騰之後見啦!」

沒有留言:

張貼留言