2014年1月13日 星期一

微距鏡下的花世界


大自然的世界很神秘,很美麗!一直想多走近一步,在微距鏡下
細看花兒和小昆蟲(咳咳......甴除外),想看清花瓣的紋理、
花芯的細緻和小昆蟲的優美之處!

第一次為相機裝上微距鏡,是........有所期待的!













這朵太陽菊的花瓣,像太陽放射出來的火焰,火烈鳥的翅膀!










一串......心!






在綠色的花爆出淡淡的粉紅,是茶花最美的時候!




131 則留言:

  1. 我係第一~
    D花花好靚呀~~~串心心係咩...品種既植物黎呢???

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜妳成為呢個post第一個留言既幸運兒,請於2013年12月31日前去枝仔度領獎!
      果串心心.....咳咳.....等我下次去花墟睇睇先!

      刪除
    2. 我想由你出錢多D......洋樓一幢.....哈哈哈

      刪除
    3. 亞靜。。。
      炳佢啦。。。
      唔駛比面我架。。。

      刪除
    4. 枝仔, 一齊炳開心好多倍喎!~

      刪除
    5. 女都唔知幾乖。。。。。。。

      刪除
    6. 回炳?.......激死!=.=

      刪除
    7. 咁回炳你二次方....哈

      刪除
  2. 是否你新買既100mm 微距?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係果支百微!因為支鏡有防手震,所以影微距時勉強唔駛用腳架,但
      失焦都係會不時出現,當然,我隻手唔夠定都係問題之一!

      刪除
    2. 定啲嚟啦小朋友.............
      係啦係啦..............
      差不多啦..............
      就得啦就得啦.............
      影倒啦影倒啦................'
      睇吓.............
      幾鬼靚呀真係吖..................

      刪除
    3. 係囉...定DD........哈X1

      刪除
    4. 咩姐!小朋友當然係冇時定架啦!

      刪除
    5. 醫生話係久咳,仲有排咳......

      刪除
    6. 搵蜓醫師啦。。。
      包保藥到病除呀喂!!!

      刪除
    7. 使咩講,一服即掂。

      刪除
    8. 一服......立即可以“收工“!

      刪除
    9. “收工“姐咩呢??

      刪除
    10. 即 C 囉。。。
      仲問。。。

      刪除
  3. 嘩..唔制,,好靚呀,媽媽,,我要,,,第7張,,,,,,,,,,,,,,可以嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!冇問題!全部要哂都冇問題!

      刪除
    2. 寵鬼壞晒.................
      慈母多敗女.............

      刪除
    3. 甘我抵竉嘛,媽媽呵

      刪除
    4. 乖就梗係抵錫啦~~~~蜓子~可

      刪除
    5. 唉。。。
      仲要識埋啲豬朋狗友添。。。
      你點教女架架架。。。

      刪除
    6. 蜓子識既全部都係好朋友, 好乖架~~~

      刪除
    7. 枝仔都係想兜個轉話我豬啫!
      唉.........!

      刪除
    8. 答???
      真係要答???
      我驚佢喊喎!!!
      嗱嗱嗱。。。
      唔關我事架吓。。。
      亞靜要我答架咋。。。
      咳咳。。。
      我呢。。。
      就絕對無當過你係~豬。。。
      一直都無咁嘅諗法。。。
      我諗你應該係諗多咗了。。。
      咁耐以嚟。。。
      我當你只是~狗!!!
      咳咳。。。
      答完啦!!!

      刪除
    9. 亞靜。。。
      你又唔駛咁惡嘅。。。
      佢只不過想講聲多謝啫。。。
      哈哈。。。
      肥仔。。。
      幫到你盡啦吓。。。。。。

      刪除
    10. 咳咳.......有枝仔求情...就炳少你一拳....咁多啦......呵

      刪除
    11. 但伸多我一腳吖嘛!!

      刪除
    12. 你太了解亞靜了。。。
      哈哈。。。。。。

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝!我之前去香港既花墟影架!

      刪除
  5. 點解最尾嗰張你唔微距影清楚啲隻bee呀。。。
    下次唔好啦吓。。。
    仲有呀!!!
    如果呢。。。
    你呢。。。
    下次呢。。。
    有機會呢。。。
    幫枝仔影相呢。。。
    你千其唔好用微距呀呀呀。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 枝仔,我係唔小心影到隻bee偷食架!
      我係想影風信子架,因為花店啲靚姐
      企定定响度,又冇寫住俾影想,所以我要行到遠一遠偷影!

      刪除
    2. 我要鈴蘭.....滿天星....

      刪除
    3. 我要偷食。。。
      哈哈哈哈。。。。

      刪除
    4. 咁枝仔妳想食鈴蘭定滿天星呀?
      哎吔......枝仔....如果妳要滿天星...
      上面都有啦.....唔駛星我架!T^T

      刪除
    5. 我要花既滿天星...如果唔係就炳到你....哈

      刪除
    6. 爸爸話,,比人一拳打落去,,實滿天星,,,,,,,,,,,哈哈..(無甘大聲.其實係我自己講既_)

      刪除
    7. 吓。。。
      乜鈴蘭同滿天星都可以偷食架咩???
      我諗住係菊花咋。。。
      咁……嚟個鈴蘭蒸肉餅吖唔該。。。

      刪除
    8. 枝仔.....咳咳....如果妳食完之後仲健在,咁我都要一份鈴蘭蒸肉餅!

      刪除
    9. 我喺度呀。。。
      未死呀。。。
      你放心食啦啦啦。。。

      刪除
    10. 好!一份鈴籣蒸肉餅外賣吖!
      唔該!送去枝仔度吖!

      刪除
    11. 你記得比咗錢先喎。。。
      跟住送咩嚟都無問題架啦。。。
      最好就加送2個……台仔!!!
      咳咳。。。
      2 打都唔拘架。。。

      刪除
    12. 台仔?!
      釣魚台好難先有兩打個人上去架!
      要集齊兩打....妳等下啦!

      刪除
    13. 唓。。。
      有幾難啫。。。
      7 你儲印花都係咁之嘛。。。
      亞靜最叻架啦。。。
      亞靜可 ~ ~ ~

      刪除
    14. 弊。。。
      7 仔 變咗 7 你 添。。。
      我唔係講粗口架架架。。。

      刪除
  6. 微距下花兒就是正正~~~~, 好喜歡的!
    請問什么鏡頭, XXmm?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢支係100mm 微距,好好用!微距世界真係好靚!

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. Wooooo.....Vincent 兄,呢輯相好正!........所以話.....必先要利其器嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂!
      翔流。。。
      你學影相有咩進展呀???

      刪除
    2. 在攝影方便, 我不同意 "必先要利其器".....最重要是心眼...如何看眼前物, 如何捕捉那觸動心靈的景物......好的技術及好的器材也重要, 但是是輔助,我始終覺得 "感情"才最重要, 也是相片的靈魂和內涵......

      刪除
    3. 同意蔚藍所說,......但有了您所說的心眼、內涵之後,若有利器在手,就勁上加勁啦!....

      刪除
    4. 但,,講就個個識講,,看很多拍攝的人,,,,好多都是為相片靚而影,,他們的心是為了影靚相,所以影的相也正如他們心想的一樣........空洞的美............
      很認同尉藍講的.. "感情"才最重要, 也是相片的靈魂和內涵....

      刪除
    5. 器,當然重要,因為有一些領域,
      要有相對的器才可到達!
      但.....
      觸動指尖,令手指快門按下的
      一定是一刻的感情,也是心眼!

      刪除
    6. 翔流....這便是我的意思 !
      蜓子....喜歡你用"空洞的美" 這形容詞!
      肥仔....是的 , 有些景觀是需要某些器材, 現在的我睇化了, 沒有那器材便不拍攝了, 不會像有些人勉強拍攝, 甚至搬遷/改變場景來遷就....
      器材...也要有$$$$$, 我沒有, 呵呵呵呵

      刪除
  9. 微距鏡下博的世界一樣精彩.....................

    回覆刪除
    回覆
    1. 用微距鏡看博的世界!
      當然會很精彩,
      因為這是一個社會的縮影!

      刪除
    2. 就是一樣,,,,好看得不得了,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
  10. 你的100mm 微距是什麼牌子? how much ? Nikon 的約四千元......朋友叩我買, 哎..$$$$$$$$$$$$$$

    回覆刪除
    回覆
    1. 我果支係canon 100mm 2.8 L IS,
      因為係L鏡同有防震,所以要7千幾!
      如果係上一代百微,就同Nikon差不多價!

      刪除
    2. 咁妳有冇朋友有呢支鏡,
      不防試下先,如果啱就考慮下啦!
      買百微我都諗咗好幾年,
      得確係冇買錯!
      $$$$可以慢慢儲,鏡頭可以保值,
      妳唔用,賣番出去,要蝕都唔會蝕好多,當租鏡囉!

      刪除
    3. 更正!
      係標價7千左右,實收$6400

      刪除
    4. 鏡頭可以保值....我的朋友也是如此說, 佢用的也是Canon.....
      其實, 我吾敢各朋友們借機試用, 因他們對它們如珠如寶, 怎捨得外借....

      刪除
    5. 我都怕問人借,所以冇試過問人借!但如果相約朋友去影花,
      再試用一下,應該唔怕啦!
      蔚藍妳對攝影有認識,
      妳試拍十張相左右,
      就知支鏡啱唔啱自己!

      刪除
    6. 我對攝影有認識???!!! 哈哈....我的朋友常說我只得感性, 沒有攝影技術.....
      當我與這位朋友出外拍攝, 壓力相當大, 但佢拍攝的相又真是有技術有感性, 鬼咁喜歡作佢拍攝的相片.......我等緊機會同佢出外拍攝時, 借來試試

      刪除
    7. 我時常覺得攝影的感覺,比技術重要!
      哈!唔知有冇機會睇妳朋友啲相呢?

      刪除
    8. 哎....我問左啦....佢話我蠢, 不會懂得好好運用100mm, 所以吾借俾我用, 啍 !

      刪除
    9. 哈哈!冇道理!
      我都蠢,也懶去記太多理論!
      我相信多嘗試,從失敗中找到出路!
      因為蠢,所以先要試!哈

      刪除
  11. 鬼叫我窮呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,哈哈..

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!我都好鬼窮,明天早開工!

      刪除
    2. 開緊工啦。。。。。

      刪除
    3. 辛苦得來志在食,新年要食好啲!呵呵!

      刪除
    4. 食自己。。。
      最好味。。。
      呵呵呵。。。

      刪除
    5. 落蒜蓉、落豆士、落貓屎炒!!

      刪除
    6. 落蒜蓉 ????!!! No no no....吃完, 個口一陣味, 旁人也聞到.......

      刪除
    7. 落蒜蓉會口臭啫。。。
      不過加埋貓屎一齊炒就唔會臭架啦。。。
      信我啦。。。
      枝仔大把貨。。。
      問我攞啦。。。
      包保源源不絕咁供應。。。
      而且仲好新鮮架。。。
      騎騎騎。。。

      刪除
    8. 枝仔......你講到使我想嘔......今天無胃口食野囉:(

      刪除
    9. 唔關我事架。。。
      你鬧就鬧肥仔啦。。。
      真係唔關我事架。。。
      ( 推卸責任 ing…… )

      刪除
  12. 微距鏡影像有一定魅力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同!微距之下的世界很精彩,是難以想像的美麗!

      刪除
  13. 媽媽,去花虛影啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!新年很忙!沒時間到花墟了,但的確新影了一些鮮花的相片!

      刪除
    2. 快???!!!!!! 肥仔既 "快" = 我們既一年半載...哈哈

      刪除
    3. 我諗要15個月零30日左右啦。。。

      刪除
    4. 一年半載?15個月零30日?
      算快啦!
      嗱!我保証我半年內一定出到下個post!

      刪除
    5. 勁呀!!!
      你好叻叻呀!!!

      刪除
  14. Vincent應該可以用呢個影昆蟲啊......

    回覆刪除
    回覆
    1. o靚妹!應該可以架!
      連妳鼻上面既黑頭都可以影得好清....
      咳咳!

      刪除
  15. Candy and Vincent...新年就到啦.............幸福滿屋呀..................

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy and Vincent...情人節就到啦.............幸福滿屋呀..................:)

      刪除
    2. Candy and Vincent....中秋節就到啦........幸福滿屋呀.............

      刪除
    3. 係囉係囉...............

      刪除
    4. 講下講下。。。2015年就到啦!
      大家都要幸福滿屋!

      刪除
  16. 大自然的世界很神秘,很美麗!一直想多走近一步<<XDDDDDD我不要走近昆蟲, 蟲, 曱甴
    花瓣的紋理030看著看著有種.... 花兒本來就是另一種物種的感覺(笑
    第三張的橙花....怎麼有種甜品顏色的感覺XDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 蟲?!.....咁Circle要小心啦!
      我一有機會就會去影....蟲蟲!
      到時一定...要...睇....呀!(笑)
      花兒的確是另一物,
      同人一樣係大自然既一員!
      甜品?!Circle真係好鍾意甜品喎!
      睇花都掛住甜品!嘻!!

      刪除
  17. 咦0[]0'這是最新一POST,,,XDDDD Circle還打算按下一post看...(笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈!
      出post慢係我既強項!(哈!沒什麼好自豪的說)
      快啦快啦!好快有新post架啦!^^

      刪除
  18. 媽媽番工未,,,,,過年去左邊姐...............

    回覆刪除
  19. 番工啦!
    哈!過年....仲忙過番工!!
    因為都係團拜,所以都唔駛四處去拜年!

    回覆刪除
    回覆
    1. 使唔使買好多盒紅罐曲奇呢? 團拜嘛...

      刪除
    2. 而家還流行送咩罐曲奇.....不是"興"送金沙??!!
      我喜歡收金沙, 哈哈.....金光閃閃,象徵財源滾滾來;甜甜味道,象徵甜蜜幸福快樂...

      刪除
    3. 我喜歡收錢.................

      刪除
    4. 咳咳。。。
      亞女。。。
      低調啲啦。。。
      無啲規矩。。。
      真係吖。。。
      爸爸點教你架。。。
      (雖然係爸爸教你咁做,哈哈)
      金莎???
      我收咗3盒。。。
      不過我唔鍾意食。。。
      好彩我都收咗4盒LinLin朱古力啫。。。

      刪除
    5. 我鍾意收工同收人工!呵呵
      我今年諗唔到送乜好,
      所以我買咗人人一磅開心果!

      刪除
    6. 我只收到一盒金沙, 但送了兩盒LinLin朱古力俾人.....

      刪除
    7. 我咩都無收無送。。。。。。。剩係收左利是。

      刪除
    8. 我竟然連美心腊腸都收到一包。。。
      哈。。。
      哈哈。。。
      原來真係有紅罐曲奇架喎。。。
      點得咁樣衰。。。
      同藍罐差咁遠架呢。。。
      一塊都無人食過。。。
      真凄涼。。。

      刪除