2013年10月7日 星期一

花兒


這是去 hayfever 這天的延續,在花墟拍下了一些花兒的照片。
每一朵花都很獨特,她們.....都各具美態!
在她們當中,我特別喜歡太陽菊,我喜歡她的色彩,我喜歡她的燦爛,
我喜歡她....直到淍謝還是美!

花兒都有屬於自己的花語,太陽菊的花語是“如太陽照耀我的生命”。

秋天靜俏俏地來了,秋天是枯黃色的,是情傷,是一縷縷落寞的心情,
但太陽還是會如太陽菊一樣燦爛地照耀我們!










176 則留言:

  1. 回覆
    1. 2.1...............
      激鬼死咗...............

      刪除
    2. 嘩,,甘容易既咩,,,,,,,,,,,,

      刪除
    3. 轉個頭枝仔就番生架啦!

      刪除
    4. 係囉係囉,,,,,,,

      刪除
    5. 生啦生啦............
      又生咗啦............
      龍鳳胎呀............

      刪除
    6. 阿靜!枝仔佢今次第十次龍鳳胎架啦!

      刪除
    7. 唔殘唔殘.............
      我仲好靚女...........
      哈哈哈..................

      刪除
    8. 都好喎喎喎............................

      刪除
    9. 呢D咪叫作傻囉,,,,,,,,,,,,,唉

      刪除
    10. 係講緊枝仔隻阿黎妹!佢好生得架!

      刪除
    11. 哈哈哈...................
      佢哋傻架................
      唔駛理佢哋.....................

      刪除
    12. 係囉係囉.....有人認就....哈

      刪除
    13. 有邊次唔係肥仔你挺身而出嚟認頭先得架?????
      哈哈哈............
      多謝喎............

      刪除
    14. 我地為佢既英勇行為拍掌~~~~

      刪除
  2. 我唔做阿四.................

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿四係某君限定架啦~~~~

      刪除
    2. 阿四冇妳哋份,因為枝仔做咗!呵呵!

      刪除
    3. 係~~~~~~~
      喺度...........
      各位飲啲咩茶咁呢呢呢??????

      刪除
    4. 賣晒啦.................
      剩返雲霧茶咋.............
      要唔要咁呢???

      刪除
    5. 雲霧茶係正嘢嚟,飲完個人會一頭霧水!!

      刪除
    6. 甘咪好囉,,,,,,一頭霧水

      刪除
    7. 唔係架............
      亞靜唔好信肥仔呀...........
      飲完雲霧茶唔會一頭霧水架..............
      只會一舊雲咁架咋.................

      刪除
    8. 哈哈.....有何分別??????

      刪除
    9. 有架有架.............
      有唔同架.............
      一頭霧水係4個字............
      一舊雲得3個字架咋.............

      刪除
    10. 哈哈.....多謝你既解釋,,,,明哂.~~~

      刪除
    11. 使唔使加D爆破效果????哈

      刪除
    12. 唔駛咁激.................
      加部乾冰機就得架啦.......................

      刪除
    13. 咁不如加埋聲效吖...笨!
      拍拍拍....(T^T)

      刪除
    14. 我prefer拍拍拍..........

      刪除
    15. YEAH~ 我係暴力型嘛....

      刪除
    16. 鬼叫你係賤骨頭咩............
      唔打唔安樂..............
      亞靜唔駛客氣.............
      打多幾嘢.............
      入枝仔數............
      呵呵呵.................

      刪除
    17. 枝仔......一齊打先開心嘛.....

      刪除
  3. 陰公豬咯................
    比人趕走................
    嚟嚟嚟.............
    比 auntie 抱抱先............
    唔好喊...............
    乖豬吓吓吓...............

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次打擊好大喎!auntie抱抱唔夠!
      仲要姐姐抱抱and妹妹抱抱!呵呵!閃!

      刪除
    2. 佢心靈受咗創傷.............
      由他吧...........................

      刪除
    3. 我想拍既唔係枝仔呀.....係....

      刪除
    4. 我當然知道亞靜你唔係拍我啦.............
      你點會捨得呢?????????
      我只係代肥仔講多謝之嘛...................
      你睇..........
      我個女都代佢講咗聲多謝啦啦啦.....................

      刪除
    5. 哈哈....我只係想拍佢.........我可唔可以兜巴星多幾下????

      刪除
    6. 咁呀?????????
      咁就要問佢肯唔肯鳥鳥鳥.................

      刪除
    7. 你...係完全冇say no既權利...呵呵呵

      刪除
    8. ................(無言ing)

      刪除
    9. 枝仔愛莫能助....................
      救你唔倒啊肥仔................

      刪除
    10. 你都係乖乖地..;..;.;哈哈哈....

      刪除
    11. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    12. 哈哈...你走唔出天羅地網架啦...因為守法星既刑警遍佈整個太陽系.....

      刪除
    13. 你又著草?????
      嚟嚟去去咪又係走去雙魚河底..............
      唉...............
      無啲新意..............
      下次試吓走入文錦渡啦...............
      包保亞靜搵你唔倒囉..............
      哈哈哈...................

      刪除
    14. 我巳經0係佢個腦入面裝左, 定位系統....佢走唔出....

      刪除
  4. 枝仔嚟啦啦啦...........................

    回覆刪除
    回覆
    1. CALLING CALLING...;..召集...

      刪除
    2. 肥仔到!係咪有得食呀?!

      刪除
    3. 有.............
      乜都有得食..............
      三聖等等等.................

      刪除
    4. 我要糯米雞.....炒麵.....糯米卷.....

      刪除
    5. 仲有燒鵝....龍蝦.....聖子.....

      刪除
    6. 原來三聖仲有蜓子,我仲以為只有小晴晴晴!!!!!

      刪除
    7. 其實...其實...其實..........
      三聖仲有枝仔架架架................

      刪除
    8. 仲有我呢~~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
    9. 係囉係囉............
      仲有亞靜添呀.................

      刪除
    10. 原來三聖咁齊人,早知唔洗四圍揾!

      刪除
    11. yeah x 2 再 x 3 等如幾多?

      刪除
    12. YEAH既六次.....個結果會係幾多, 就要視乎係咩數...呵

      刪除
    13. 果然係讀過下書吓!叻!

      刪除
    14. 話晒人哋都浸過咸水讀過幾年番書嘛...............
      你估亞靜係流架?????
      亞靜可 ~ ~ ~

      刪除
    15. yeah~~~~多謝誇獎~~~~呢個都係代數問題...

      刪除
  5. 我嚟啦啦啦...........................

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嚟啦啦啦.....................X1

      刪除
    2. 我都嚟啦!妳哋習慣新blog未呀?

      刪除
    3. 枝仔最叻..............
      已經慣晒鳥鳥鳥.............
      希望你哋相信我啦..............
      哈哈哈.................

      刪除
    4. 我就OK得99十十....不過一定要時間去習慣啦~~~~~~

      刪除
    5. 咳咳......枝仔我信妳.....咳咳!!
      真係要啲時間!

      刪除
    6. 唉,頂你地全部唔順,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    7. 肥仔...........
      雖然你咳.........
      但係你咁都信我...............
      我真係好鬼愛你架啫......................

      刪除
    8. 亞靜你對手貴唔貴架???????????

      刪除
    9. 貴唔貴我就唔多知...不過靜貴人對手好大力.....哈

      刪除
    10. 唔好打面呀!!!!

      刪除
    11. 打肚都一樣死啫.....................

      刪除
    12. 咁就打面啦~~~~ 呵呵;;
      打完仲有打肚呢個環節...~

      刪除
    13. 俾妳既化骨綿掌打中,人都化咗啦,仲點打肚?!

      刪除
    14. 咁我一半功力0係面, 留番一半功力打肚就得了了了.....

      刪除
    15. 他的避震應該勁過青馬大橋的避震..............

      刪除
    16. 嘩.........咁勁???? 港珠澳大橋參考下好喎...

      刪除
  6. 嘩,,D對話太........................長啦..都係開過新既黎玩................好唔好呢,,,,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然好!但枝仔一個留言就足夠洗我版!呵呵!

      刪除
    2. 咁~我~唔~講~嘢~囉..........................

      刪除
    3. 枝仔,冇妳唔成事架!

      刪除
    4. 唔係啩.............
      一個二個都話我煩...........
      叫我收聲架喎..................
      你哋居然咁嚟對我??????
      驚添 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
  7. 原來三聖咁齊人,早知唔洗四圍揾!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有早知,,無白痴,,,,,,,,,,,,哈哈

      刪除
    2. 你蠢啫......................

      刪除
    3. 我不嬲都話我蠢架啦!

      刪除
    4. 尋日有人同我講..................
      聰明人先會話自己蠢架架架......................

      刪除
  8. 媽媽,你去左邊呀,,,,,,,哭呀,,發爛咋,,,,,,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
  9. 發爛渣發脾氣都無架啦................
    佢都唔要你咯............
    快啲過嚟爸爸呢度啦啦啦....................

    回覆刪除
  10. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 嗱,,嗱,,,,,講明先呀,,哭都要靚架,,,,,,,,,,,

      刪除
    2. 有幾難啫...............
      第二個就話難啫................
      你個女喎..................
      想點喊都得啦..................
      點喊都會好靚架啦啦啦.......................

      刪除
    3. 係囉係囉;.....
      一樣得~~~~
      靚靚靚~

      刪除
  12. 快D講,,點解失蹤左,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 應該唔會有啲..........
      不過肯定會好啲囉囉囉.................

      刪除
  14. 做乜唔叫埋我哋一齊去玩呀呀呀????????????????

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢同Candy 二人世界, 怎會叫埋我們, 呵呵呵呵....:)

      刪除
    2. 係囉係囉,我出去做世界先叫埋妳哋啦!

      刪除
    3. 小女子不材.....做世界係...???

      刪除
    4. 妳諗到乜,就係乜啦!呵呵!

      刪除
    5. 做你世界咪就係咩咩囉.............
      咁都要問?????????????????

      刪除
  15. 媽媽D花擺甘耐,謝左啦........

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!我仲做緊肥仔搬屋,搬緊blog,
      咳咳...我用絲花頂住先啦!

      刪除
    2. 何止啲花仔已謝呀.................
      就連枝仔都謝埋添啦啦啦...................

      刪除