2013年11月7日 星期四

Christmas 預告


"Christmas already?" 這是我住在加拿大的表妹看到這些相時的第一個反應!
Christmas還沒到,這只是海港城給大家的 "Christmas 預告"。


今年海港城和廸廸尼合作,在聖誕裝飾加入了不少廸廸尼的動畫角色,
當然少不了咪肥老鼠和咪嚟老鼠!其實比起廸廸尼的動畫角色,
我更愛多年前的小天使公仔聖誕裝飾呀!

今日放工時,正好遇上它的開幕亮燈儀式,應該最快明晚就會正式開放。
聖誕還沒到.......但不遠了!









93 則留言:

  1. HK唔係好早啫. 我呢邊Christmas markets今個weekend開la.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子.....我好掛住...german market....有野食, 有酒飲(雖然我唔飲), 有野買......香港好似少左呢份氣氛...

      刪除
    2. german market 好似好正喎!
      我都想去睇下==+

      刪除
    3. 佢多數賣德國野, 麵包呀, 腸仔呀, 熱狗呀, 酒呀.....最離奇係鐵皮公仔都有.....

      刪除
    4. 燒腸仔同熱狗我鍾意!!

      刪除
    5. 果D腸仔唔係俾你即場食, 要你返屋企煮呢~~~~~

      刪除
    6. 吓?!冇熟食架?咁個market就冇咁好氣氛啦!

      刪除
    7. 腸仔同熱狗係兩樣野黎~!
      腸仔佢就風乾好, 一條條賣; 熱狗當然就擺0係熱到不能再熱既鐵板上係煎, 可以簡咩顏色既腸仔, 有紅有白, D麵包就係法包, 口感好正架~!
      不過就貴左少少, 果陣都三十幾至四十港元一個...

      刪除
    8. 我好想試下果隻熱狗呀!!!!

      刪除
    9. 腸仔係長過個法包....食果陣會"B"D汁......好好味呢......
      哈哈哈哈......查實呢D都可以0係屋企整得到~不過總覺0係街食, 風味好D~

      刪除
  2. 好靚呀~!! 多謝你帶我去一樣~~~~
    話時話, 英國果邊, 都好似咁上下時間有野睇........年年既german market, 都好似呢D時候開.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲相係我用手機影,我會用相機影多次,再正式出post,記得黎睇!!

      刪除
    2. 唉!今日落雨冇得影!!

      刪除
    3. 過埋今日就好天氣啦~~~一定有機會....

      刪除
    4. 唔理.......我當你應承左架啦....
      我D 咩咩星....呢?????

      刪除
    5. 放心!我唔影邊有嘢post!!

      刪除
  3. 一如以往的迪迪尼風格,好華麗呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!妳去睇咗未!!
      好多人呀!T.T

      刪除
  4. 嘩,,,,甘早就佈置了...............
    仲有..嬲呀,,,,,,,,,,,,,,,昨日唔見媽媽出現............我要日日見架,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
  5. 又一年鳥鳥鳥..........
    唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又一年鳥鳥鳥..........
      唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!X1

      刪除
    2. 又一年鳥鳥鳥!
      開心又係咁過,唔開心又係咁過!
      唉!!!!!!!!

      刪除
    3. 又一年....恭喜發財, 利是逗來....哈哈

      刪除
    4. 你結左婚喎....我問你拎先岩....哈

      刪除
    5. 阿靜, 可能佢幫佢既小小"老闆"拎.......哈哈.......
      肥他,要逗利是則要(最少)三人世界......呵呵

      刪除
    6. 我仲逗緊長輩利是架!哈!

      刪除
    7. 係喎....如果佢要利是....真係最少要生番個....

      刪除
  6. 你媽媽又走佬了......使唔使我CALL守法星刑警?????

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀好呀,,,,,,,,,,唔使比面我,,,,,,,

      刪除
    2. 不孝女....................
      出賣媽媽................

      刪除
    3. 等我下達命令先....
      全銀河系活捉先,.....

      刪除
    4. 活捉我?唔駛啦,俾妳捉到我仲唔c路一條!

      刪除
    5. 係囉係囉................
      多此一舉................
      格殺勿論咪仲好................
      快靚正 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
    6. 格殺勿論------> 爆正~~~

      刪除
    7. 你媽媽應該唔想被刑警們捉...
      都係乖乖地日日出來吧.....

      刪除
    8. 你日日蒲下頭既.....冇唔使俾人捉...lor~

      刪除
  7. 媽媽今日食左咩飯,,,,,,,,,,

    回覆刪除
  8. 佢今日無食飯................
    食咗沙爹牛麵................

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀馬,枝仔妳點知我今日冇食飯?
      妳响我叫外賣果開嘢做架?
      妳就係落單果個靚姐???
      係就啱啦!我要沙牛,但嚟咗個雞扒通粉喎!

      刪除
    2. 收幾錢先???
      你杯奶茶呢?

      刪除
    3. 嘩.............
      你舖話法吖.................
      你知唔知雞扒通粉貴你的沙牛幾多呀?????????????
      我就係知是你的外賣..............
      所以先私人醒比你咋..............
      家陣係咪炸形呀o靚仔?????????

      刪除
    4. 雞扒通粉抵食好多倍~!~~

      刪除
    5. 係囉係囉................
      咁都炸形................
      拖佢出去啦啦啦.....................

      刪除
    6. 呢D都係枝仔做好.......

      刪除
    7. 我冇炸形喎!我做炸兩之嘛!

      刪除
    8. 亞靜............
      你要我嚟做??????????
      如果係我嚟做的話就唔係拖佢出去架啦...............
      應該會係拖佢入xxxx 囉...................
      肥仔肥仔...............
      炸兩要唔要落甜醬咁呢??????

      刪除
    9. 唔知枝仔既XXXX既意思係....? 哈
      我要加大量既麻醬~~~

      刪除
    10. 唏........
      有好大的空間比你自己自由發揮.................
      隨便得架啦啦啦...................

      刪除
    11. 係囉!阿靜妳幻想下先啦!
      枝仔,我要混醬吖!唔該!

      刪除
    12. 你經常都混醬架啦.............
      駛乜我幫你喎喎喎.............

      刪除
    13. 我既幻想係都係暴力型為主喎....

      刪除
    14. 幾咁暴力都唔緊要架.............
      你又唔會打我的的的.............

      刪除
    15. 因為我既目標...幾時都只係佢.....哈哈哈

      刪除
  9. 阿靜!雞扒通粉28蚊冇嘢飲,大盒通粉大件雞扒!
    蜓子!通粉唔錯吖,仲有天使麵,寛條麵都正!
    枝仔!咁唔差在送埋嘢飲啦喂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過......你口中既通粉, 雞扒......煮熟哂未呢????
      我要千層麵.......

      刪除
    2. 我要米線得唔得..........

      刪除
    3. 可以!要唔要加嘢飲呀!小姐!
      凍飲加2蚊咋!

      刪除
    4. 唔好意思呀................
      啱啱加咗價..................
      凍飲而家係加到3蚊啦..............
      咁 ~ 仲要唔要凍飲咁呢請問?????

      刪除
    5. 哈哈...天氣涼左.,...要熱飲啦.....3元都慳番.....

      刪除
    6. 冬天凍飲唔駛加錢,
      熱飲就要加3蚊!
      咩呀!整熱俾妳喎!

      刪除
    7. 哼.,,,,,信唔信我唔啋你..,,收我3元........

      刪除
    8. 我真係唔信囉囉囉..............

      刪除
  10. 媽媽你好,,,不如黎一個新年預告呀,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 蜓子.....妳咁快就提我派利是!!=.=”

      刪除
  11. 黎左呢度...感覺好陌生呀......

    回覆刪除
    回覆
    1. 小晴小晴...............
      一次生兩次熟三次就咩咩架啦................
      所以唔駛驚..............
      嚟啦嚟啦嚟多啲啦.................
      vincent會好照顧你架啦啦啦..................

      刪除
    2. 小晴!我呢度一樣有榴槤,一樣有臭豆腐,多啲黎啦!新環境係要多少少時間架啦!

      刪除
    3. 係囉係囉!小晴妳睇,以前枝仔以前唔識陏架,而家佢識啦!

      刪除
    4. 比人打得多...........
      走位走得多...........
      所以識郁鳥...........

      刪除
    5. 邊有人打枝仔??? 邊個????

      刪除
    6. 大把仔想樁枝仔架.............
      唉 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
  12. 蜓子.....妳咁快就提我派利是!!=.=”
    小晴!我呢度一樣有榴槤,一樣有臭豆腐,
    多啲黎啦!新環境係要多少少時間架啦!

    回覆刪除
  13. 真湊巧我都是放工時正好遇上開幕亮燈儀式~每年聖誕都忙住去影相:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今年已經出動咗去影相啦!你出動咗未?

      刪除
  14. 0[]0WO....好似華麗舞會咁既感覺~
    不過裝飾開始咗比人影.... 就會超多人xDDDDD

    回覆刪除