2014年3月24日 星期一

花展 ● 家樂花


寫這篇文之前,上網找了一些有關家樂花的事。
家樂花,又名長壽花,原產地是南非馬達加斯加島,它有
白色、黃色、橙色、紅色和粉紅色。

『家樂花,還有保護一家大小平安添福之意!』

每年花展,家樂花都扮演著重要的角色,但它從不是主角。
今年終於到它了,家樂花當上主角,我們就由家樂花開始,
細看今年的花展!
































124 則留言:

  1. 我喜歡你拍攝的家樂花。我看過許多龍友拍攝的,無錯, 有頂瓜瓜器材, 但是我不能從其相片感覺其美態,有些更不懂選取花兒,看見的只是謝了的花,但又沒有凋零的美。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人是買弄相出來的美感,而非先投入感情的拍攝。

      刪除
  2. 好! 就從家樂花開始看......一直看下去.......張張都有佢特色,真美!

    回覆刪除
  3. EEEEEEEEEEE。。好多張我都喜歡呀,,點算。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係張張都鍾意喎。。。
      除咗謝咗嗰張之外。。。
      咁~~~點分先???

      刪除
    2. 我都係桀左謝左果張之外...哈哈

      刪除
    3. 唉.....謝又如何,一樣有佢的味道。

      刪除
    4. 係囉,謝又如何!有另一種美態!當然吾係人人也可拍攝到那淒美!

      刪除
    5. 無錯。。。
      都講得好啱。。。
      好似我咁。。。
      雖然謝咗。。。
      但係依然都咁靚。。。
      呵呵呵。。。。。。

      刪除
  4. 我那處的蜜蜂飛了你這兒.........咁我那夜中的花, 點算????

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幫你 kill 咗佢。。。
      哼…

      刪除
    2. 歌都有唱啦,飛到東,多到西,下次可能飛到我果到了。

      刪除
    3. 飛咗去我果度呀陰公。。。

      刪除
    4. 飛到我果到呀、又.......無陰公豬。

      刪除
  5. 我0係都市聞情知今年花展既主題花係家樂花~~~
    估唔到係咁靚~~~~
    佢雖然細小, 不過可以感受到佢既花語~
    影得好/``~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  6. 媽媽,我又攞左你尾三果張..

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽呀.....搵唔到媽媽了..大哭................

      刪除
    2. 失蹤呀失蹤呀失蹤呀失蹤呀失蹤呀失蹤呀。。。。。。。。

      刪除
    3. 真慘。。。爸爸媽媽 兩個也失蹤了。。。蜓子要孤兒仔。。。嗚嗚

      刪除
    4. 無人管佢。。。
      佢樂得清靜就真啦。。。
      你見佢唔倒咋蔚藍。。。
      佢個衰女包喺屋企開緊 Party 呀!!!

      刪除
  7. 拍得很好,很想像你一樣有部靚機
    本來最近我都想買部單反拍木棉,不過病了很多天,都無心機買,
    木棉期都就快過,加上今天大雨,唉..今年都係不能去追木棉

    回覆刪除
  8. 媽媽你點呀?掛住你............

    回覆刪除
  9. 真奇怪。。。失蹤了咁多日!!!!!
    盼一切安好。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉.係囉..................

      刪除
    2. 原來, 佢自從post 了這篇後, 就沒有音訊。。。也沒有任何回應。。。
      究竟咩事 ???
      突然沒有了任何蹤影, 真使人擔心 !!!

      刪除
    3. 係囉,我詩都寫好好耐了,就等佢回來才POST...............擔心,掛掛...........

      刪除
  10. 肥仔, 就算幾忙, 也留數個字, 讓我們安心。。。。。

    回覆刪除
  11. Vincent&Candy.....原來你已經失左蹤咁耐.....
    我見到蜓子佢地好擔心你地.....你係咪好忙呀??

    回覆刪除
  12. 1,2,3,
    蒲頭啦喂。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. Vincent呀。。。
      佢哋一個二個都問我攞人呀。。。
      你快啲報個平安先啦。。。
      好無???
      Candy 你喺唔喺度呀???
      搵人應吓我好無呢???

      刪除
    2. 係囉...係囉...只是一個字也好......十分擔心.....

      刪除
    3. 媽媽,你唔可以甘架..出句字啦,,,,,女女會哭架............

      刪除
  13. 蜓子呀,肥仔如此沒有消息, 使我想起舊blog 友"風少" 呀.....嗚嗚嗚嗚嗚嗚....

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩..你唔好嚇我呀...........

      刪除
    2. 我自己嚇自己......當時, 又係一直沒有任何回應......所以希望肥仔快些回一兩隻字.....

      刪除
  14. 回覆
    1. 媽媽,世上只有媽媽好,沒媽的孩子像小草........

      刪除
  15. 週日愉快。Candy and Vincent

    回覆刪除
  16. 三個星期了.....沒有音訊.....

    回覆刪除
  17. 係啦...我地擔心你呀....

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 我打錯字, 仲要post左先發覺.....所以我delete了...
      蜓子媽媽....快D蒲頭啦....

      刪除
    3. 點解好似馬航咁神秘失蹤。。。。擔心。。。

      刪除
  18. Candy and Vincent,,,,,,,,,,,復活節快樂...........

    回覆刪除
  19. 花展QvQ...Circle last day先去碌一碌Ja....
    復活節快樂喔>3< ^0^/...

    回覆刪除
  20. 肥仔你喺度嗎???
    Candy 你又喺度嗎???
    唉…
    真係要我担心嗎???
    一句 Hi 都好吖。。。
    覆吓我哋啦唔該。。。
    萬大事都講聲吖。。。

    回覆刪除
  21. 究竟發生什麼事????? 真的擔心...

    回覆刪除
  22. 母親節快樂,Candy and Vincent。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽可好??可否找找我。

      刪除
    2. 3 月24日後至今....也沒有音訊.....:(

      刪除
  23. Vincent ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
    2. 某人~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
    3. 好博友~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
  24. 應該去何處尋人啦。。。。。。。。。。。。。。。。。。

    回覆刪除
  25. 6 月啦.......依然沒有你的蹤跡.....哎呀......

    回覆刪除
  26. 媽媽,,,,,,,,,,,,,,,,,就8月了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 無論發生任何事,Candy 或你也留隻字......我們掛念你, 肥仔Vincent...

      刪除
  27. Vincent...Candy....你地係邊呀??
    你冇上黎5個月啦....

    回覆刪除
  28. 9 月啦,,,,,,就快中秋.....你在那兒 ?????

    回覆刪除
  29. Candy and Vincent....中秋將至.蜓祝愿幸福、幸運、平安、快樂都降臨在你們身上..記著,世界上是沒有跨不過去的坎的,想你們了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心,我哋都平安幸福,我仲肥仔咗㖭...哈,只係我個google唔係好平安,所以一直入唔到!大家都還好嗎?

      刪除
  30. 回覆
    1. 蜓子, 少了媽媽, 你又被人欺負了........嗚嗚....

      刪除
  31. Vincent同Candy好耐都冇上黎.....

    回覆刪除
  32. 係囉係囉,新年快樂呀!

    回覆刪除
  33. 回覆
    1. 是,你們可好??可否記得我們。。

      刪除
  34. Vincent......Candy.....
    你地依家究竟做緊咩?
    真係好掛住你地......

    回覆刪除
    回覆
    1. 咳咳.....妹,我依家做緊乜,咪回緊妳囉。
      我哋ok,只係我個google唔ok,出咗問題,
      一直入唔到,直到今曰又俾我入得番!
      呵呵!

      刪除
  35. 常來這兒, 盼有奇蹟出現,看到你的回應.....甚掛念.....祈求一切安好...

    回覆刪除
  36. 哈,呢個應該唔係奇蹟,只係我個終於google回復正常,如果有奇蹟,番下次6000萬金多寶先!呵呵!
    放心,我們一切安好,只係....... 唉......我又肥咗啲啲囉!呵呵!閃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽,好想你呀,,,,,,,

      刪除
    2. Oh ... GOOD!肥仔。。。擔心死我們!
      蜒子,我又被你㬨死,原來你話肥仔返來了!被你喊到我心慌慌!

      刪除
  37. 肥仔呀…我只可以喺呢度留言咋,邊度都好啦,見到你出現就得了!我唔理你乜嘢問題乜嘢事,只要見到你平安大吉出現,我哋就謝天謝地了。。。盡在不言中,我都唔寫咁多嘢了!ok!!!but........真係好鬼掛住你個肥仔啊!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我們十分掛住你。。。差不多天天講你是非,你有冇常眼尾挑,哈哈!

      刪除
    2. 原來係妳哋,唔怪得我日日都平安大吉咁尾挑啦.....咦......又.....啦.........邊個講我?!

      刪除
  38. 呢一刻嘅心情真係好鬼興奮。。。
    好開心好開心。。。
    好似中咗6000萬咁開心囉。。。
    呵呵呵。。。。。。
    你個Google唔好又壞呀吓吓吓。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 6000萬?!....咁如果同7400萬比較,邊樣興奮啲,開心啲先? 枝仔.....睇睇下妳似係中咗7400萬金多寶喎!

      刪除
  39. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早.......咳咳......原來已經到咗講晚上好嘅時候!哈!!

      刪除
  40. 媽媽早晨,你們可好?

    回覆刪除
  41. Vincent,Candy,見到你地上線就安心哂啦.......
    希望你地快d變得正常...丫....唔係,係你地個google呀....

    回覆刪除