2014年3月15日 星期六

簡單美


簡單而平淡的美,
是最自然、最原始的美,
也是最能吸引人的美!








45 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都想知佢叫乜名,因為第一眼見到就好鍾意!

      刪除
    2. 好清純好簡單~~~ 有一種脫俗美~

      刪除
    3. give you five?5蚊?
      我呢排窮喎,收順啲,3蚊啦!
      好意頭呀!

      刪除
    4. 呢隻花有着不能言諭既脱俗美,
      呢點我好認同!

      刪除
    5. 一巴掌, 5隻手指=5蚊.....請問呢位阿生要幾多???

      刪除
    6. Free!我要免費!免加一!

      刪除
    7. 加五?......等新年先啦!

      刪除
    8. 咁呀...加四點九啦.....哈

      刪除
  2. 可惜有些人是不喜歡如此清純簡單也忽略其美態

    回覆刪除
  3. 媽媽週日愉快嗎??
    我拿了你最後一張相寫詩,,OK??
    ,簡單美.我歡喜..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 週日還不錯呀!
      好!妳就攞去,
      妳就响相片之上發揮一下啦!
      對!簡單美很好!

      刪除
    2. 係啵...媽媽,,,亞女我想有個要求呀...以後你每次去影相,可唔可以盡量影D打直的相片,等我好用來寫詩..........唔該先////

      刪除
    3. 媽媽,,首詩寫好了.明晚9點半POST............再謝謝.........

      刪除
    4. 撻人相仲咁多要求。。。
      收你錢吖嗱。。。

      刪除
    5. 只要相靚效果好,多啲打直相當然冇問題!
      吓?!咁快又寫好?!
      哈哈!枝仔,有人撻我啲相,
      証明我影得還可以,好事嚟架!

      刪除
    6. 哈!只係單純的分享,
      相片得到延伸下去既機會,
      係一件美事!

      刪除
    7. 佢遲啲撻鬼埋你走你就死啦。。。

      刪除
  4. 等我又問吓人知唔知佢係乜東東先。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我都揾日去問下花墟啲靚姐先!
      妳問到就話我知喎!

      刪除
    2. 哈哈。。。
      哈哈。。。
      汗顏。。。
      皆因我仲未問倒呢!!!

      刪除
  5. Eeeee.......正呀!.....這一輯簡單美,我卻感覺美得不簡單......勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實。。。。凡是簡單的, 也是最不簡單的美。。。

      刪除
    2. 翔兄,就係因為咁,才令人覺得吸引和心動!

      刪除
  6. 如此簡約,拍得多麼美!
    敬佩咯!
    下午好,Vincent Candy!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand 見識比我多,
      妳知道此花的名字嗎?
      此花由花瓣到細細的綠葉都很美!

      刪除
  7. Vincent影花從來唔理花既名....嘻嘻.....
    不過呢隻花望落去好清雅........

    回覆刪除
  8. 依舊想你地呀, 快d快d正常番啦.......

    回覆刪除