2014年2月14日 星期五

Just For You


『這一扎花,共有十朵玫瑰,代表了我對您的十分愛意!』

不久前是老婆仔的生日,在我們和好朋友一家慶祝生日飯聚時,
契仔戰戰兢兢地送上玫瑰花給老婆仔時說的一番"告白",
契仔的深情"告白"真的很可愛!

其實這玫瑰是好朋友與契仔契女們到花墟精心挑選的,契女在選花時也花了不少
心機,聽說一開始時,契女選的是太陽花,難道她知道我喜愛太陽花~嘻

在此多謝契仔契女一家的心意,也借此玫瑰祝老婆仔、契仔契女一家和
大家情人節元宵節快樂!









           

83 則留言:

  1. EEE......又係好鬼死好鬼死鍾意你的相,,,,,,,,岩我心意.....
    蜓也祝你,,,老婆仔生日快樂.,,大家情人節元宵節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!多謝呀!真巧情人節同元宵在同一曰!
      有鍾意既相就攞去啦!

      刪除
  2. 我喜歡這輯玫瑰相片,岩我心意....
    我看過許多人拍攝的玫瑰, 雖然是靚, 但我沒有什麼感覺,你這輯相片,mood,形感,岩我。。。很開心見到一輯自己喜歡的相 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你們倆個拍的都是我最鍾意睇的相,,,自然,真,,有感情...........

      刪除
    2. 我都感到高興我影既相有人喜歡!

      刪除
    3. 我都好鍾意你地影既相呀~~~ 拍手~

      刪除
    4. 唔好拍頭呀!!!
      都唔好拍面啫!!!

      刪除
    5. 阿生.....咁可以拍邊呀..............................

      刪除
    6. 欏柚吖。。。
      欏柚好肉地呀!!!

      刪除
    7. 好?有咩咁好?
      小心震傷妳哋呀!!
      要拍,當然拍後尾枕啦!

      刪除
    8. 我怕拍到你"痴"埋牆暈3日喎...

      刪除
  3. 我不討厭你架,,,,仲愛愛TIM........

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!呢首歌,估唔到係林夏薇唱,
      又估唔到佢真係唱得幾好!

      刪除
    2. 我覺得枝仔唱得好聽啲啫。。。
      哈哈。。。。。。

      刪除
  4. 個background music好正~~~
    林夏薇唱得好好聽, 完全聽唔出~~~~正~

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確唱得好清新,仲估係台灣歌!
      但套電視劇就冇睇!

      刪除
    2. 我開頭都估係台灣歌.,...仲估係王心凌唱...
      因為果排無記有上王心凌既劇....
      林夏薇唱得好有台灣feel~

      刪除
    3. 你0係邊度搵架???? 成首? 好想要呢...~

      刪除
    4. youtube有,妳按落上面播歌果個嘢都可以link過去我搵歌果個website!

      刪除
    5. 如果想下載,可以去“搜狗“試下喎!

      刪除
  5. Vincent好骨脾....
    而家咁凍既天氣....聽到呢句野.....寒多幾錢重.......
    Candy睇完一定好sweet..
    札玫瑰花簡得幾靚.....佢地好有眼光....

    回覆刪除
    回覆
    1. 骨脾?0靚妹妳啲男朋友同妳講
      果時又唔見妳話骨脾!!
      咁札玫瑰花又真係好靚,仲開足
      兩個星期添!

      刪除
  6. 呢十朵玫瑰係契仔女們送的。。。
    又唔係你送比 candy 。。。
    咁又何來你嘅十分愛意先 ???
    講。。。
    快啲講。。。
    究竟你送咗啲乜嘢比你 honey ???

    回覆刪除
    回覆
    1. 咳咳......係.....我送咗.....
      「中華五千年中式生鐵鑊香煎安格斯牛扒配萬年海鹽」,簡稱「煎牛扒」!

      刪除
    2. 嘩.媽媽,剩係個名已經贏左九條街啦,,,,,,,,,,甘長,,,,,,,,,,,

      刪除
    3. 好!!!
      好幸福啊~塊牛扒。。。
      佢可以落入Candy的肚內。。。
      真的不枉佢做咗一世 ~ 牛!!!

      刪除
    4. 阿靜,點點點即係點點點呀?
      蜓子,名既嘢,再長啲都得,妳睇啲餐廳就知!
      枝仔,咁塊牛扒落咗我個肚又點先!

      刪除
    5. 呢位施主.....點點點即係點點點...每人的點點點也是不同的.....哈

      刪除
    6. 正如...咩咩咩即係咩咩咩...每人的咩咩咩也是不同的.....哈

      刪除
    7. 落入你肚係點???
      唉。。。
      牛牡丹囉。。。
      你望住 Candy 都飽啦。。。
      食咗啲乜嘢落肚都唔知啦。。。

      刪除
    8. 蔚藍....孺子可教也...哈哈..

      刪除
    9. 咁我係孺子可乜呢??

      刪除
  7. Vincent.....好靚的玫瑰呀!.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!翔兄,札玫瑰既颜色同花型都好靚!

      刪除
  8. 媽媽,我攞左第8張相,,,,寫好第一時間講你知吓.................

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!ok,鮮花配上文字應該不錯!

      刪除
    2. 哈哈,寫好了,,不過要等時間,,,我應承明晚出左蔚藍的.....下個到你吓..............

      刪除
  9. Candy and Vincent.....週末愉快.......................

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽,,你首詩我校左明天下午2點出....希望你鍾意...................

      刪除
    2. 哈!相片能以另一個方式伸延下去,真不錯,等看啦!

      刪除
  10. 星期六, 我去了花墟,買了一扎斑馬玫瑰 (來自肯亞).......肯亞的玫瑰十分靚 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 拍出黎比我寫詩啦..

      刪除
    2. 斑馬玫瑰係點架,影嚟睇下吖,我想睇喎!係咪黑白間條架??

      刪除
    3. 兩種色相間, 我買的是淡紅吞粉紅....
      蜓子, 今次拍攝的沒有近攝......我看看有什麼可電郵給你:)

      刪除
    4. OK,,,寫到詩的我自會用..謝謝.....

      刪除
    5. 會唔會出post先?我想睇下係咩樣喎!

      刪除
    6. 我今晚出蔚藍(思君如流水)這篇的詞,,,至於昨日收到的會用一張...出之前同你地講吓............

      刪除
    7. 我相信唔會係黑白間條啫???
      好肯定係白黑間條囉囉囉!!!

      刪除
    8. 枝仔....咳咳....果然見識廣博!

      刪除
    9. 當然啦。。。
      駛乜講。。。
      咳咳。。。
      咳添。。。

      刪除
  11. 肥仔, 我要一扎白玫瑰, 在星期五晚送來醫院....不需人到, 只要花到,,,,,,哈哈哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 一扎白玟瑰太小,等我一扎起枝仔之後叫佢去探妳,有份量好多啦!
      祝手術順利啦!!

      刪除
    2. 我都祝......一切安好...........

      刪除
    3. 哈哈...謝謝您們的心意...

      刪除
    4. 我聽晚抽到空先可以探你。。。
      唔好意思啊。。。
      如果無時間就要星期六先見面呢!!!
      不過無白玫瑰架喎。。。
      得唔得架。。。
      抱歉抱歉!!!

      刪除
    5. 吾得......呵呵呵呵.....

      刪除
    6. 吾得即係冇問題啦!!

      刪除
    7. 好彩有翔流喺度。。。
      佢嘅紫玫瑰頂得住。。。
      呵呵呵。。。。。。

      刪除
  12. 肥仔, 這扎玫瑰已凋謝了, 快快 post 新既.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲諗緊再出花既post,還是出其他!!

      刪除
    2. 你地出咩我都鍾意..................

      刪除
  13. 真夠浪漫幸福!!
    這些照片拍得才夠水準!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 Ma Grand,相靚只因花美呀!

      刪除
  14. 媽媽,,出,新,,,野啦,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
  15. 媽媽,,,,花展開了,去拍花啦//

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會去,但我習慣第二個星期先去,
      因為想避開第一輪的人潮,太多人啦!

      刪除
    2. 我都係甘話,,,,,,,今年我都可能去..........

      刪除
    3. 邊個得閒帶我去咁呢???

      刪除
    4. 你想去,,大把人帶啦..媽媽呵..........
      媽媽,你快D去啦,,我想攞黎寫詩呀.....

      刪除
    5. 枝仔,煲姐好得閒呀!
      蜓子!會去呀!一定會去影!

      刪除
    6. 我㷛姐好深閨架。。。
      三步不出閨門架。。。
      除咗佢一步就跳咗出去溝仔嗰啲唔計呀吓。。。

      刪除