2014年2月7日 星期五

水仙花


『水仙花的香味清新脫俗,花香如其名,水中的仙子,是塵世以外的香氣!』










53 則留言:

  1. 第一第一 ~~~
    水仙我麻麻地, 呢盤係你屋企浸既???

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽,媽媽..我又要第一第一 ~~~

      刪除
    2. 快D叫你媽媽PO多篇文啦~~~

      刪除
    3. 媽媽唔要我LA。。。。。。。

      刪除
    4. 個個都第一!得我第尾!!
      出post....好快又有啦!

      刪除
    5. 使唔使我"dup"你媽媽十鑊金????哈哈

      刪除
    6. dup 妳個頭!
      妳有十鑊金唔要就分啲俾我啦!

      刪除
    7. 飾品黃金我要, 不過我更想dup鑊金過你.....哈哈

      刪除
  2. 第一張又係最鍾意...好似咀咀.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 咳咳.....裏面仲有三條脷㖭!

      刪除
    2. 三條??我人唔貪心,,一條夠了...............哈哈

      刪除
    3. 我私人醒多條比你。。。
      唔駛講多謝架架架。。。

      刪除
    4. 我都私人醒多條比妳!
      加埋就夠三條啦!...閃!

      刪除
    5. 睇吓爸爸媽媽幾咁錫你吖。。。

      刪除
    6. 係囉係囉。。。
      要咁多做咩呢???
      金條就話啫。。。
      亞女可 ~ ~

      刪除
  3. 嘻嘻,,再_霸多一個位先...........因為我感覺好似聞到D水仙香,,,,,

    回覆刪除
  4. 咁我做小三囉囉囉。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁枝仔妳幾時升中一呀?

      刪除
    2. 等我讀埋呢個小四小五小六小七就可以升上中一架啦。。。

      刪除
    3. ......如果升到班既話!

      刪除
    4. 升唔倒就搵黃校長。。。
      哈哈。。。

      刪除
    5. 講開校長.....近來與舊同學相聚,才知有數位同學已是名校校長....勁.....使我十分自卑......

      刪除
    6. 喂喂喂。。。
      冇無藍田區架???
      有就介紹嚟識。。。

      刪除
  5. 可唔可以放張側面嘅上啲比我睇呀?
    我覺得佢嘅側面會靚女啲啫。。。

    回覆刪除
  6. 咁我做小四囉囉囉。。。

    回覆刪除
  7. 人地媽媽...快D浮面啦~~~

    回覆刪除
  8. 今天不要去 icc, 與Candy 在家中過一個暖烘烘卿卿我我的情人節吧.....:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!其實都冇做過啲乜,又係响屋企煎牛扒囉!

      刪除
    2. 係咪用你那個大鑊嚟煎牛扒呀又 ???

      刪除
  9. 呢paul水仙花開得好靚.....
    但可惜水仙花一開就好快謝.....曇花一現......
    Vincent...Candy..情人節點慶祝呀..?

    回覆刪除
    回覆
    1. 0靚妹!新年好玩嘛?
      水仙花係好快謝,但佢開果時
      既香氣係冇嘢可以比!
      我哋响屋企煎牛扒囉!

      刪除