2013年11月19日 星期二

Jingle Bell ‧ Heritage 1881



聖誕節快到了,今年尖沙咀 Heritage 1881 如往年一樣,善用它廣闊的中庭,
再以巨型的聖誕裝飾迎接聖誕。上年這隻巨型Bear Bear熊和火爐,在寒冷的冬天送上暖意!

而今年就是一個很大,而且被天使圍繞著透明的叮鈴和以天使做主題的聖誕樹,
每位天使們都拿著不同的樂器,造型亦各有不同,再加上四週的聖誕裝飾,
十分有聖誕氣氛,欠的只是一首聖誕歌。

比起海港城,這裡的寧靜和聖誕氣氛,更吸引人!














 


86 則留言:

  1. 回覆
    1. 冇錯,最傳統的聖誕樹裝飾,天使,mistletoe !俾最好!

      刪除
  2. 我好鍾意個鈴鈴~~~~~
    成個景好有xmas feel~~~~又好浪漫~~~

    回覆刪除
  3. 不錯不錯,特別是第一張,像頂帽子.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果啱角度,真係可以影到佢好係頂帽咁載上頭架!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我同你去吖..............
      咁咪多2個人囉..............
      哈哈.............

      刪除
    2. 因為啲人去哂海港城果邊,所以1881好少人!
      係囉係囉!妳哋去行下啦,而家人少,好好行!一

      刪除
    3. 昨晚我去了文化中心, 也不敢去海港城那兒, 怕多人, 朋友說想行行海濱長廊睇夜景, 於是一直行到尖東.........人少, 好.......

      刪除
    4. 海港城真係好多人囉.............
      有人陪睇夜景......正啦............

      刪除
    5. 清凉既夜晚行海濱長廊睇夜景好務服,有冇去星巴克買杯熱朱古力,邊坐邊睇夜景邊傾計邊感受熱朱古力從手心傳來的暖!正呀!

      刪除
    6. 諗吓都覺得舒服呀..............
      熱朱古力...............
      暖笠笠..................
      正呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
    7. 我都要古古力~~~加多多cream仲正~~

      刪除
    8. 枝仔, 其實是我陪她....她從英國回來, 說很久沒有睇過香港夜景, 於是晚飯後在海濱長廊散步.....
      我也喜歡飲朱古力,晚飯的餐飲便是朱古力.....:)

      刪除
    9. 我有個習慣,每年冬天好凍果日,我會去買一杯星巴古薑啡飲!
      朱古力係第二撰擇!

      刪除
    10. 飲一次太少啦....快D去買啦....食埋個scone~
      都係xmas edition~

      刪除
    11. ......買一杯夠我食個叉燒燒肉飯喎!

      刪除
    12. 你D相機, 腳架仲貴啦.....;.呢D冰山一角...

      刪除
    13. ............又俾妳技術性擊倒!

      刪除
    14. 今個聖誕有冇諗住買咩呀??

      刪除
    15. 我諗住買起佢佢佢..................

      刪除
    16. 買起...邊/.....個...先????

      刪除
  5. 等我都收拾好心情去迎接聖誕先得.................

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗱!枝仔妳話架!講過要算數架!

      刪除
    2. 記住同我一齊: 生日+ 聖誕大餐......哈哈.....我等你:)

      刪除
    3. 唏...........
      我講過的說話會算數的........
      我日日都等好心情架啦...........
      不過等唔倒之嘛............
      哈哈............
      放心啦............
      我會努力努力架啦............
      普天同慶的日子...........
      我都想開開心心咁過呢..............
      蔚藍...........
      暫時12月都未有太多約會...........
      應該可以約你的.............
      雖然我未好返.............
      不過唔緊要............
      唔太嚴重死唔去就無事架啦...............
      到時再約啦啦啦..................

      刪除
  6. 看來不錯,要去拍照。 ^_^

    回覆刪除
  7. 有無人話你呢個blog啲字好細粒呀??????????
    睇到我呢位老人家眼都蒙埋呢老細...................

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈......媽媽識做啦,,,,,真係好細呀,,,,,,,,,,,,睇壞眼架,,,,,,,,,,,,

      刪除
    2. 係呀...其實我想講很耐, 但又怕被人窒我眼朦先睇吾清, 所以沒有出聲.....

      刪除
    3. 實不相瞞,其實我都覺,但post以外既字size我仲搵緊點去set....=.=

      刪除
    4. G-O-O-D......very easy to read :)

      刪除
  8. 肥仔呀,我個blog無晒d相,嗚嗚嗚嗚。。。究竟發生什麼事?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係唔係因為你只係由咩虎 直接 copy and paste去blogger???
      因為佢摺, D相都....

      刪除
    2. 反而由咩虎直接 copy & paste 的blog 無事.....

      刪除
    3. 我也擔心...當咩虎摺哂後, 我的 copy & paste blog 的相片也會消失, 因為copy 的是含有咩虎的 photo link......即是佢摺哂後, 那些 built-in link 也會消失 :(

      刪除
    4. 咁要快啲upload番啲相啦!我都係幾日前先轉番哂啲post嚟呢度!

      刪除
    5. 仲有一個月....我果陣都搞左幾日......

      刪除
    6. 果陣真係搞到人都癲....不停做相同既野...
      我唔係PO好多相...所以都係幾日OK....

      刪除
    7. 我的咩虎blog太多相, 沒有心機全部重新upload原本的相在此相部,然後又要編輯每個版面.......如果google blog 再吃了我私相片, 我會放棄它, 去另一處...

      刪除
    8. 搞得幾多得幾多啦....回憶嘛...

      刪除
    9. 回憶呢家嘢...............
      可以永埋腦袋..............
      亦可長存心底..............
      唔係好啲咩咩咩?????

      刪除
    10. 咁如果腦退化或老人痴呆點呀 ??? 什麼回憶也沒有了:(

      刪除
    11. 無都好,,,痛苦都唔記得埋。。。。。。。

      刪除
    12. 老人痴呆的時候連亞媽都唔記得啦.............
      咁快樂與否都無所謂啦.................
      唉 !!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
  9. 你影得咁靚,引哂好多人去睇啦!
    MB叔叔搬左細屋?d字縮細哂咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. janejane!我之前有去妳個blog,冇得追蹤妳?
      哈哈!我會搞搞啲字佢!

      刪除
  10. EEE,,D字大左D了,,好野,,媽媽真係叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 字大啲,大家就睇得舒服啲啦!

      刪除
    2. 係囉,係囉,,,,,,,,,,,,我果D好大..
      週末愉快,,,,Candy and Vincent)

      刪除
  11. 大哥!的確好介紹,前兩天在北京道一號的小南國請客,在窗外已看到這地方,感覺那些裝飾很美....。遲些一定會去看看,感受一下那氣氛.....。

    回覆刪除
    回覆
    1. 北京道一號的酒樓餐廳,仲可以看到維港景色,翔兄果照識揀!!有時間一定要去走走,我前晚去了尖東影燈飾,這裡的燈飾可能不夠大型商場的華麗吸引,但就有不少人的童年回憶!

      刪除
  12. xD 上年又系1881比較吸引Vincent xD
    原來你宜家較常更BLOGSPOT呢==+嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!Circle 仲記得!
      1881既感覺和氣氛都令人好舒服呀!
      係呀!blogspot係主場,因為冇時間,所以冇搞其他地方!
      Circle好利害!妳個blog去到邊都好有人氣==+!!

      刪除
  13. 回覆
    1. 8 點幾食緊早餐? ! 我已回到公司啦,,,,,返8:30.....

      刪除
    2. 哈!我習慣响公司就近既地方食早餐,我都係返8:30!我唔鍾意俾自己遲到架!
      嘻!食晚飯囉!

      刪除
    3. 宵夜啦各位位位.............

      刪除
    4. 成日食宵夜好易肥,,,,,,,,,,,

      刪除
    5. 不嬲都咁肥架啦..............
      有乜所謂喎喎喎..............

      刪除
  14. 窗外的景物因不同的人,不同的心境,有不同的看法!
    謝謝你,在這裡Ma Grand感受到和諧與美.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!Grand Ma,心境好影響一個人睇事物既感覺!

      刪除
  15. 喂, 肥仔, 我想問你的相upload 在相部中, 是否 "公開" ? 當我設定 "不公開"時, 原來也不能顯示在 blog 中.....想知道你的設定是什麼...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我乜都冇set,所以就同公開冇分别!

      刪除
    2. 但我去你google+ photo album, 都看不見你在blog的相?! 吾係要把相片upload 在相部才可post 在blog.......

      刪除
    3. 放心,,你咩都唔使set,谷歌相簿是不公開的,,,,正常情況下,,,,,,,,

      刪除
  16. d 聖誕燈飾加上 1881 嘅高貴建築,真係衬托得好靚,好有氣氛~~~

    回覆刪除
  17. 我冇得親眼睇香港聖誕裝飾,唯有靠睇你的blog^^ 我覺得最靚真係1881!(我覺得你又幫佢影靚左呢~~~~)

    回覆刪除