2013年12月24日 星期二

Christmas @ 尖沙咀東



Silent night, holy night
All is calm, all is bright
'round you virgin mother and child
Holy infant so tender and mild
Sleep in heavenly peace
Sleep in heavenly peace



Silent night, holy night
Son of god
Oh love's pure light
Radiant beams from thy holy face
With the dawn of redeeming grace
Jesus lord at thy birth
Oh jesus lord at thy birth






當各大商場每年都在聖誕假期爭艷鬥麗,
尖東還是大家童年回憶裡的尖東!

Wish you all Merry Christmas and Happy New Year !!

79 則留言:

  1. 尖東細個時聖誕一定去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!好開心尖東到現在仲有聖誕燈飾睇!

      刪除
  2. 真係好懷念呀~~~好細個果陣就年年去...
    今年多左鴨仔~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁仲會唔會帶啲閃閃嘢上頭上面呢?

      刪除
    2. 以前就會.......不過真係好多NNN年冇去過了.....
      果D好似星星閃閃下?

      刪除
    3. 係呀!咪就係星星閃閃果啲囉!

      刪除
    4. 我好鍾意閃閃下既東東~~~~

      刪除
    5. 閃閃下?!有邊個女仔唔鍾意吖!
      咁妳王兄送咗聖誕禮物俾妳未呀!
      叫佢送兩筒閃粉俾妳就得啦!

      刪除
    6. 王兄晨早就被我屈左啦....未到聖誕前巳到手.......哈哈哈

      刪除
    7. 妳又屈咗妳王兄啲乜呀?!

      刪除
    8. 哈哈.....點數咭......

      刪除
    9. 唓~~~
      屈佢還咭數就話啫。。。

      刪除
    10. 哈, 唔係...我一張信用咭都冇, 因為我冇呢個習慣....
      點數咭都好好啦~~~

      刪除
  3. 聖誕節快樂,Candy Vincent。又有假期了。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!都祝妳聖誕快樂先!
      哈!又有假期可以休息下啦!

      刪除
  4. 回覆
    1. 三聖今晚當然冷清啦!
      啲人出哂市中心玩啦!
      等妳呀!快啲出嚟啦!

      刪除
  5. vincent。。。
    蔚藍越洋同我講。。。
    千叮萬囑我要告知你~she is so happy ar......

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy 就好啦!最緊要玩得開心!
      咁枝仔妳有冇出去happy先!

      刪除
    2. 去咗浸溫泉。。。
      浸到白白滑滑返嚟。。。
      哈哈哈。。。

      刪除
    3. 咁利害?妳浸果個係漂白水磨沙温泉?

      刪除
    4. 當然唔係啦。。。
      佢係牛奶木瓜海底泥溫泉嚟架。。。

      刪除
    5. 咁.....咳咳....有冇飲埋先走!

      刪除
    6. 呢啲環境當然係一邊浸一邊飲架啦。。。
      唔好嘥吖嘛。。。
      我仲打包咗一樽走添。。。
      哈哈。。。

      刪除
    7. 一樽?咁少??
      浸一次,每次36個鐘就可以白滑!
      好過買護膚品啦!
      呢啲好嘢,攞出去買一次發達啦!

      刪除
    8. 亞媽教落話唔可以貪心架架架。。。

      刪除
    9. 唔可以貪心?
      咳咳.........

      刪除
    10. 嘻嘻。。。
      一支之嘛。。。
      唔算唔算。。。

      刪除
  6. 尖東的燈飾,古老中又有一種美感。
    聖誕快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 也難得尖東没有太大改變!
      保留了舊日的味道!

      刪除
  7. 睇來黄鴨仔未曾離開香港啵~ 哈哈哈哈
    Happy Holidays!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!這証明黃鴨仔效應還沒完!
      黃鴨仔的確為香港帶來很多歡樂!

      刪除
  8. 媽媽,,我昨晚10點幾回家了,,,你同Candy 去左邊到HAPPY呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!好玩嗎?
      我同Candy都留在家中,
      我們在家中煎牛扒做晚餐,
      算是慶祝聖誕了!

      刪除
    2. 直頭係浪漫添啦。。。

      刪除
    3. 温馨!浪漫!
      仲好容易煎㖭!
      冇平底鑊,我用中式鑊一樣得!

      刪除
    4. vincent vincent。。。
      咁你煎好之後有無用 纏綿汁 嚟上碟呢???

      刪除
    5. 爸爸,,咩叫纏綿汁?????????????

      刪除
    6. 咪就係又纏又綿嗰啲汁囉。。。

      刪除
    7. 中式鑊.....煮西餐?!
      咁是否用筷子代替刀叉 ??!!
      ------
      纏綿汁.....纏綿咪情到濃時kissssssssss 時......所流下的咩囉.....

      刪除
    8. no no no!
      乜汁都冇落,笳汁都冇一滴!
      我只係落咗胡椒鹽同迷香......
      咳咳.....係迷迭香之嘛!
      哈!係用刀叉架!用中式鑊係因為
      舊果個平底鑊報銷咗,又未揀到新鑊呀!

      刪除
    9. 快D去搵下target啦, 年尾買野多數有平, 有野送~!

      刪除
    10. 買平底鑊送個大鑊。。。
      正呀!!!

      刪除
    11. 大鑊?!
      哈哈!枝仔差啲俾妳講中,
      真係差少少就好大鑊!

      刪除
    12. 吓................
      堅??????????
      無攪出人命吖嘛???????
      係咪落得太多纏綿汁所以攪出大頭佛呢呢呢??????
      定係你舊牛扒唔記得切成心形............
      所以炒大鑊呢??????
      嗱嗱嗱...........
      全是假話..........
      希望你呢隻大鑊已經變返平底鑊啦啦啦..............

      刪除
  9. 尖沙咀東..我 尖沙咀西得唔得架.......................

    回覆刪除
    回覆
    1. 得......但尖西响邊架?

      刪除
    2. 我知我知.....Harbour City果邊......看看指南針:)

      刪除
    3. 尖西咪係嗰邊囉。。。
      死蠢。。。

      刪除
    4. 甘。。尖寒尖凍得唔得。

      刪除
    5. 尖寒尖凍嗰個係我之嘛。。。

      刪除
  10. Candy and Vincent。。。。蜓送來祝福啦,希望你倆新一年更恩愛,身體更健康。

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 我走咗三聖倒數呀!
      仲見到個肥妹仔,果個係咪妳呀?

      刪除
  12. 肥仔, 有無去沙田拍攝那藍色聖誕光影??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有去沙田。。。
      不過唔知喺邊度喎。。。
      我今日都會再去沙田。。。
      仲有無得睇呢???

      刪除
    2. 在沙田新城市廣場的平台

      刪除
    3. 蔚藍..............
      你見啦...............
      我生活於呢個封建的家庭入面..............
      聖誕節想話去睇吓燈飾啫..............
      咁都要比個衰女包制止..............
      唉.........
      唉.............
      唉...............
      生存都好似無乜意思咁鳥鳥鳥.....................

      刪除
    4. 你吾帶佢去,佢當然吾準你去。。。佢撒嬌!

      刪除
    5. 蔚藍!我冇去呀!
      我想去,但因為我屋企差啲
      俾人爆,所以呢幾個星期都
      忙住加強家居防盗,所以連
      相都少咗去影!年近歲晚,
      大家要小心門戶呀!

      刪除
    6. 冇事嘛??
      我而家自己0係屆入面都反鎖架...
      多謝溫馨提示~

      刪除
    7. 吓。。。
      vincent。。。
      咁大鑊???
      好彩無事啫。。。
      不過最緊要都係人身安全為首呀吓。。。
      你屋企咁大塊落地玻璃。。。
      又真係好難怪佢哋囉。。。
      所以你的防盜設施一定要加強啊!!!
      仲有呀各位。。。
      挨年近晚。。。
      出入都要小心呀!
      財不可能露眼呢呢呢!!!

      刪除
    8. 好彩只係爆咗度閘,爆唔到度大門,我已經揾師傅同朋友幫手加
      強防盗!但學阿sir話齋,最好既
      防盗方法係守望相助,好彩我哋同鄰居關係唔錯!
      冇錯!其實有貴重嘢都唔放响屋企
      啦,我都係諗人身安全行先!

      刪除
    9. 真的無錯架。。。
      遠親不如近鄰。。。
      呢樣真係好緊要。。。
      希望加強咗防盜。。。
      賊人會掉頭走啦!!!

      刪除
    10. 媽媽.....陰公豬,,,,,,,,,,,,,錫錫呀,,,,,,,

      刪除
  13. Vincent。。。
    圓方嗰邊係咪出現咗隻 大黃雞仔 呀?
    你有無去影相呢???

    回覆刪除
    回覆
    1. 大黃雞仔?!
      我唔知喎!!去睇睇先!

      刪除
    2. 係呀。。。
      有個紅色冠架。。。
      睇完返嚟話我知吖唔該。。。

      刪除
  14. 雖然過了聖誕,但這歌仍然好聽!
    你拍之夜景勝過Ma Grand好多啦!...
    最低果張...Ma Grand也有一張類似...是手震震之下效果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 Ma Grand,手震震效果仲有好多玩法架,例如影果下把相機轉圈,都會有好有趣既效果!^^

      刪除
  15. 2014年既第一篇會講咩呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹!第一篇不如就講妳同三聖啦!呵呵!

      刪除
  16. Candy and Vincent,,週日去邊呢???

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈......又係响屋企搞家居安全呀!

      刪除