2013年12月4日 星期三

Christmas @ The ONE



上星期去了尖東影燈飾,回程時正好經過 The ONE ,就順道去影輕鬆熊了。
「Rilakkuma 輕鬆小熊10週年之星光遊樂園」就在 The ONE 的 UG2 中庭,
到達 UG2 中庭時人不算很多,看一看手機,原來已是晚上九時了,
中庭的地方不大,佈置大致分了三個場景:

「夢幻迴旋木馬」、「香甜班戟派對」和「小熊演奏樂團」!











開放地點:The ONE UG2 中庭
開放日期:2013年11月9日至2014年1月1日
開放時間:上午10時至晚上11時

41 則留言:

  1. 好多隻鬆弛熊...好壯觀........
    日本仲超HIT...仲有咩期間限定貨...
    你影既我都好鍾意~~~多謝分享呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意就得啦!真係算幾多....有啲仲好大隻!
      妳又知佢响日本仲超HIT?

      刪除
    2. 日本好多佢既專賣店架~~~~又有好多function...
      仲有人特登去"面聖"....你話hit唔hit???

      刪除
    3. 真係咁多?=.=
      不過佢又真係幾多商品!

      刪除
    4. 係呀, 仲有公網, 介紹所有有關佢既野~

      刪除
  2. 其實...與聖誕有何關係呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇關係...一啲關係都冇!哈哈...
      都係商場每年吸人流既技倆.....靚就影多啲...我都冇深究太多!
      所以我比較喜歡1881!

      刪除
    2. 我喜歡沙田那個- 全藍色.....數年也是同一景. 但我還沒去過, 睇其宣傳照片, 已覺十分美麗.......

      刪除
    3. 我都冇去睇過,因為要先攞飛,有點麻煩!
      但今年我想去睇睇!!

      刪除
  3. 回覆
    1. EEE,,你又搞左個網誌清單..唔錯,唔錯..........
      我一下睇唔到自己名啵,,哭死左...............哈哈..

      刪除
    2. 係真係幾得意,熊仔樣既公仔永遠得人鍾意!
      有網誌清單,大家都方便得多,妳都幫枝仔整啦!

      刪除
    3. 咩嚟架?????
      又清單又唔知乜乜...........
      唉.............
      亞女你攪掂佢啦吓...................

      刪除
    4. 唉。。蠢囉。。。。。

      刪除
    5. 好易!
      先去「版面配置」,按「新增小工具」,去果度就會揾到!

      刪除
    6. NO...............
      男人大丈夫...............
      話咗唔去就唔去..............
      打死我都唔會去架啦啦啦..............

      刪除
  4. 商場都是充滿聖誕氣氛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!博樂!一見到就知聖誕快到啦!

      刪除
  5. 我想問呢..............
    黃色豬胆鼻嗰隻物體叫咩名呢????

    回覆刪除
    回覆
    1. 果隻嘢?唔係叫雞仔就係叫肥仔啦!

      刪除
    2. 哈哈.............
      會唔會係叫做 ~ 肥雞仔..........呢??????????

      刪除
    3. 係囉係囉,,,,肥雞仔,

      刪除
  6. 唔係好鍾意鬆弛熊大隻左個樣....感覺好奇怪..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁如果小晴大隻咗又會點?

      刪除
    2. 我答我答..............
      如果小晴大隻咗就可以嫁鳥鳥鳥..............

      刪除
  7. 週末愉快,,Candy and Vincent

    回覆刪除
  8. 鬆馳熊可愛
    商場都係要靠喱類擺設吸引顧客

    回覆刪除
  9. 媽媽星期一早晨,,,,,,,,,,(自覺真係乖女)

    回覆刪除
    回覆
    1. 妖......................................

      刪除
    2. 咩啫...............
      Vincent 話我妖得你好有氣勢喎喎喎..............

      刪除
  10. @@Wow..好正既鼻哥燶雞xDDDD

    回覆刪除
  11. 大哥!我前天晚上也去了,雖然來去匆匆,但也感覺 The One 不錯....。

    回覆刪除