2012年8月7日 星期二

「你睇!!多啦A夢嚟啦!誕生前100年祭」

 
你睇!!叮噹嚟啦......!!一時改唔到口!!!大家....
「你睇!!多啦A夢嚟啦!」
尖沙咀海港城响2012年8月14日至9月16日,會有一個為期一個月嘅展覽!
「誕生前100年祭」

多啦 A 夢喺2112年9月3日,即係100年後嘅未來出世。今次百年祭被稱為
“香港史上最大規模的多啦 A 夢展覧”,其實要做到香港史上最大規模好容易,
因為香港從來都冇稱得上有規模嘅多啦 A 夢展覧,所以都係要問一句....

「查實有乜嘢睇先?」

响Gotrip.hk睇到,話會有100個不同造型嘅多啦 A 夢展出,仲每個都有唔同
嘅法寶。同場仲會重現三個啦 A 夢經典名場面:

「大雄再見嫲嫲的真摯回憶」
「多啦 A 夢臨別大雄的晚上」
「大雄與靜香結婚的幸福畫面」

-----------------------------------------------------------------------------------

因為响尖沙咀果頭返工,所以每日返工放工都會經過「隨意門」!每朝見到佢都諗,
如果穿過佢就可以返到屋企,訓多一陣間就好啦!!

 
多啦 A 夢有過百種法寶,你有冇諗過得到其中一件法寶,去達成夢想?
有時光機可以來回過去未來,有控製時間嘅法寶可以將時間停止!
而我就最鍾意「隨意門」,因為佢可以.....
:「.....去到靜宜屋企個浴室......」:「....................................」
:「...哈..我意思係可以去到全世界唔同嘅地方呀!



 
叮噹可以講係陪住我成長嘅卡通人物,就算佢已被正名為多啦 A 夢,
叮噹還是我熟識的叮噹,大雄還是我熟識的大雄!!

 
你睇!!多啦 A 夢嚟啦!誕生前100年祭
展覽日期:2012 年 8 月 14 日 - 9 月 16 日
開放時間:星期一至日 11am - 9pm
展出地點:海港城海運大廈露天廣場、海港城•美術館
 
 


沒有留言:

張貼留言