2012年7月16日 星期一

沙田凱悅酒店咖啡廳 Cafe Hyatt


因為外父快將生日,屋企人決定去食一頓自助餐,問過好幾家酒店,最後決定到沙田凱悅酒店的
咖啡廳Cafe Hyatt,我們都是第一次去,因為未試過,所以試一次。Cafe Hyatt樓底好高,
有落地玻璃可以透入日光,感覺很開揚,十分舒適!!只是洗手間比較暗,還用了黑色雲石,
感覺上就更加陰沉,感覺一般!
 
 
「好特別嘅設計呀!...咁大個鲍魚掃黐上牆!!」

 
這個燈罩就好似這間咖啡廰的icon一樣!!

 
風乾火腿和煙三文魚都齊全,我鍾意和什菜沙律伴着食!!

 
魚生是每間酒店自助餐的指定動作,難得這裡有我喜歡食的希靈魚呀!!

 
冷盤海鮮不是我的最愛,只試了枇杷蝦,因為未食過,但食過之後覺得還是蒜蓉蒸
或者炒會好味好多!!

 
我有一個做西厨的細佬,他說在一頓自助餐裡牛扒是比較貴的食材,要回本的話,食它
一兩件準錯不了!!還有在右下角的pizza,好薄好脆好味,食它幾件都不會飽肚!


 
我很喜歡食燒味,但總不會在自助餐時食個痛快,不過我還是試了幾口燒腩仔,
有點肥但金黃色的皮實在脆得不得了!燒味旁的是煮麵的檔口,都是比較少人問津!

 
女士們都有兩個胃,其中一個用來食甜品的,如果冇記錯...有8隻不同口味的雪糕選擇,
不知道雪糕的牌子,但我可以肯定士多啤梨雪糕是
Häagen-Dazs 的出品。我太喜歡食這個
牌子的士多啤梨雪糕啦,所以就算它忍姓埋名,我都可以把它認出來,
(但我肥仔咗,係唔關佢事架,因為佢有時實在貴得只可以遠觀..........)如果我有估錯...
:「我成桶食晒佢!!....你請!!!!」
還有很多 topping 選擇,總有一種合妳口氣。

我是一個芝士迷,選甜品時,芝士蛋糕一定是我的首選,這裏還有一種台柱級的甜品,
就是
「沙田蘋果批」沙田蘋果批採用沙田本土出產的天然蜜糖製造,餡料由青蘋果、
紅蘋果、 提子粒和冧酒煮成。



 
愛食醬的,這裏十分齊全,單是芥末醬已經有6種選擇。



和其他自助餐的餐茶比較,Cafe Hyatt 的餐茶更令人有點驚喜,他們在凍檬茶上加上
一片薄荷,凍檬茶就會多加
了薄荷味,十分清新,十分適合炎夏。熱飲都用壺上,可以飲上兩三杯,食飽後可以
和家人、朋友嘆茶談天,自助餐由下午5:30食到晚上10:00,時間十分充足。
 
Cafe Hyatt 外有園林和泳池, 唔怕熱的話,可以出去走走!

 
只供參考!

 
由大學站行5分鐘就到!



沒有留言:

張貼留言